Μέσα σε λίγους μήνες, η απειλή της Google στις online κρατήσεις ξενοδοχείων γίνεται ακόμα μεγαλύτερη. Ο τεχνολογικός γίγαντας έβγαλε στο ευρύ κοινό μια πλήρως λειτουργική πλατφόρμα κράτησης ξενοδοχείων χωρίς τυμπανοκρουσίες και το αντίκτυπο που μπορεί να έχει στις ήδη υπάρχουσες πλατφόρμες κράτησης όπως η Airbnb είναι τεράστιο.
Ο Richard Holden, αντιπρόεδρος της Google στη διαχείριση ταξιδιωτικών προϊόντων, έγραψε στο blog του την περασμένη βδομάδα για τα νέα χαρακτηριστικά του Google Flights και Hotels.
Μόλις ένα χρήστης επισκεφτεί το ξενοδοχειακό site της Google και επιλέξουν ένα ξενοδοχείο αυτό που φαίνεται πολύ έντονα είναι το κουμπί “Κράτηση δωματίου”. Όταν ο χρήστης επιλέγει έναν από τους ηλεκτρονικούς ταξιδιωτικούς πράκτορες μεταβαίνει στην ιστοσελίδα τρίτου για κράτηση. Υπάρχει όμως συχνά και η επιλογή να γίνει η κράτηση απευθείας από το site της Google για λογαριασμό της Agoda ή του Travelocity για παράδειγμα.
Σύμφωνα με το Eric Zimmerman, διευθυντή διαχείρισης προϊόντων ταξιδιωτικών προϊόντων της Google, η νέα εμπειρία αναζήτησης ξενοδοχείων περιλαμβάνει καλύτερο φιλτράρισμα των τιμών, ευκολότερη εύρεση πληροφοριών σχετικά με τις ανέσεις και δυνατότητα κράτησης απευθείας από την Google. Επίσης η όλη εμπειρία έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να λειτουργεί καλύτερα στις μικρότερες οθόνες των smartphones.
Έτσι, αν πάτε στο Μαϊάμι στα τέλη Μαρτίου και υπάρχουν πάνω από 300 αποτελέσματα ξενοδοχείων για την αναζήτησή σας, μπορείτε να βρείτε τώρα το κατάλληλο ξενοδοχείο για το ταξίδι σας εφαρμόζοντας ένα νέο φίλτρο “Προσφορές”. Αυτό το φίλτρο, δήλωσε ο Holden, “χρησιμοποιεί μηχανική μάθηση για να αναδείξει ξενοδοχεία όπου ένας ή περισσότεροι από τους συνεργάτες μας προσφέρουν τιμές που είναι σημαντικά χαμηλότερες από τη συνήθη τιμή για το συγκεκριμένο ξενοδοχείο ή παρόμοια ξενοδοχεία κοντά σε αυτό”.
Ευκολία στη χρήση
Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο σε μια βολική τοποθεσία και κοντά σε σχετικά αξιοθέατα χρησιμοποιώντας τους Χάρτες της Google.
Σε ορισμένες αγορές υπάρχει τώρα μια καρτέλα για τις πτήσεις, οπότε οι πελάτες που έχουν κάνει κρατήσεις ξενοδοχείων μπορούν απλώς να προχωρήσουν στην κράτηση πτήσεων και αντίστροφα.
Αλλαγές που θα ταρακουνήσουν την αγορά
Ο Chetan Patel, αντιπρόεδρος στρατηγικού μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού εμπορίου για το Onyx Hospitality Group και εμπειρογνώμονας του χώρου, πιστεύει ότι οι συνεχείς βελτιώσεις στα Google Flights and Hotels θα ταρακουνήσει τα πράγματα.
“Παρέχοντας στους χρήστες την επιλογή να επισκέπτονται τον ιστότοπό μας και να τηλεφωνούν απευθείας στο ξενοδοχείο μέσω κινητού τηλεφώνου ή να στέλνουν μηνύματα, δεν ήταν διαθέσιμη μέχρι πρόσφατα”, επεσήμανε ο Patel προσθέτοντας ότι αυτό το μικρό αλλά σημαντικό χαρακτηριστικό δίνει περισσότερους τρόπους στους χρήστες να έρχονται σε επαφή με ξενοδοχεία απευθείας, παρακάμπτοντας τους ενδιάμεσους.
Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα για τους προμηθευτές, η Google προσφέρει τώρα ένα σαφές ευρετήριο για τις τιμές, κριτικές και φωτογραφίες, κάνοντας το περιεχόμενο του ξενοδοχείου να ξεχωρίζει πολύ περισσότερο από ό, τι στο παρελθόν. Όλα αυτά παρέχονται οργανικά χωρίς πρόσθετη χρέωση, σύμφωνα με τον Patel.
“Υπάρχει πληθώρα δεδομένων που μπορούμε να δούμε, όπως πόσοι επισκέπτες έκαναν κλικ στην καταχώριση της ιστοσελίδας μας, πόσες κλήσεις προήλθαν από την καταχώριση, πόσοι επισκέπτες ζήτησαν οδηγίες για την τοποθεσία μας και ποιες λέξεις-κλειδιά οδήγησαν τους χρήστες στην καταχώρισή μας . Οι χρήστες είναι επίσης σε θέση να υποβάλουν ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν απευθείας από την κοινότητα χρηστών ή από ξενοδοχεία. Αυτό δίνει μια ακόμα επιλογή στους προμηθευτές να απευθύνονται άμεσα στους πιθανούς πελάτες.”
Μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα κρατήσεων της Google πατώντας εδώ.